30 December, 2015

THE PARENTHOOD & MY KINGDOM Kuala Lumpur : Pertama 'One-Stop Parenting & London Street Concept' di Malaysia

The Parenthood terletak di Aras 2, Pusat Membeli belah Sunway Putra berdekatan dengan PWTC. Masuk percuma. Bagi saya tempat ni agak unik dan berbeza kerana menempatkan banyak kedai yang berkaitan barangan dan keperluan bayi dan kanak-kanak dalam satu tempat dengan persekitaran seolah-olah seperti di 'London Street'. Contohnya ada kedai jual pakaian & peralatan bayi & kanak-kanak, kedai peralatan birthday, buku kanak-kanak, alatulis, pendidikan kanak-kanak, kedai permainan, kedai gunting rambut, spa, kafetaria, playground dan sebagainya. Kalau tengok maklumat kat website dikatakan konsep The Parenthood yang ditonjolkan adalah pertama di Malaysia dan dibuka kepada orang ramai sejak Disember 2015.

 
 
 
 
 
 

MY KINGDOM
Dalam The Parenthood ni ada satu tempat untuk permainan indoor untuk kanak-kanak. Boleh tahan besar tempatnya, selesa dan mampu menyeronokkan untuk kanak-kanak berumur 2 - 12 tahun. Selain bermain, ada gak aktiviti pembelajaran yang disediakan. Maklumat lanjut boleh rujuk                         http://mykingdom.com.my/partners/ 
Bayaran hanya dikenakan kepada kanak-kanak sahaja. Ibu bapa atau penjaga dan kanak-kanak bawah 1 tahun percuma dengan syarat 1 kanak-kanak untuk seorang ibu atau bapa. Nak masuk kena pakai stokin, kalau tak bawak kena beli kat situ. Dibuka jam 10 pagi - 10 malam, Isnin hingga Ahad.




 
 
 

No comments:

Post a Comment